Bravo RDS

Stiu, multi nu auziti prea des acest cuvant "bravo" la adresa rds-ului, dar eu vrea sa le multumesc si totodata sa ii felicit pentru promptitudinea cu care mi-au raspuns la mail si m-au ajutat in solutionarea problemei. De doua saptamani am schimbat ns-urile (nameservele) domeniului meu de filme noi, moviehour.net si pana azi ns-urile nu se updatasera pentru utilizatorii de rds pitesti. Se pare ca era o problema la serverele lor DNS, asa ca le-am trimis un mail, azi noapte pe la ora unu, in care le-am explicat frumos despre problema mea. Azi la 6 am primit un mail de la ei in care ma intrebau daca acum totul este ok si sa le confirm acest lucru. Intr-adevar, acum site-ul directioneaza corect si pentru utilizatorii de rds pitesti. Am ramas placut surpins sa vad promptitudinea cu care mi-au raspuns la mail, desi nu ma asteptam nici macar sa-mi raspunda in ciuda lucrurilor rele pe care le auzisem despre ei. Pana la ora actuala ma declar foarte multumit de ei. Am net de la ei de 2 ani si pana acum au existat decat probleme minore, care se regasesc la orice isp.
Inca o data, bravo rds!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu